Mittwoch, 9. Mai 2012

Day 8 - Disneyland Tokyo Part 2

In the last time I had so much to do that I couldn´t write comments and the second part about Disneyland. Soon exam will take place again and I am already prepare the most important things. But I also did some shopping and hope the items will arrive soon! <3

 ハニーとじょうのまえにしゃしんおとりました!(*≧▽≦)
とてもきれいですね!シンデレラの馬車です。



とても高い!(O_O;)
あの日おおくのひとがいました。
 
時々人は5時間ぐらい待たなければならなかった。

そして私たちディズニーのみみを買いました。  マリーはとても可愛いですから、マリーのみみを買いました。(^∇^)

Chanel